Tuesday, December 1, 2009

Visszatérve

Érdekes így másfél év távlatából elolvasni miket is írtam ide...
Nem hiszem valaha is rendszeres blogírásra vetemedek, bár elvileg egy technikai blogot is elindítottamfroma.
Elindítottam alatt értsd, hogy foglalkoztam 15 percet azzal, hogy valamilyen kinézetet varázsoljak neki. Aztán, hogy tartalommal hogy lesz feltöltve... na azt majd meglátjuk.
Jelentem, költösés volt, bicikli van, sajna még suli is a meló mellett. Azt is ki kellene vinni, de nem akar sikerülni erőt venni a lustaságon.
Na de a kéne fejlődni és a nem haladok érzés... az úgy néz ki megmaradt és ugyanezt érzem másfél év távlatábol is. Mondja meg nekem valaki miért egyre gyakoribb ez az érzés, és sok környezetembeli emberben is.
Na ahhoz talán mesélnem kellene...
Majd legközelebb... pár hónap múlva :)

No comments: